Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Εμπιστευτικός: Το 2012 ξεκινήστε να ονειρεύεστε!

Κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά! 
Καθώς γλύστρησα το κλειδί στην κλειδαριά της πόρτασ είχα μια παραξενη αίσθηση ανησυχίας. Το στομάχι μου ξαφνικά άδειασε...'
Ανοιξα την πόρτα και μπήκα σιγά -σιγα μέσα.
Τώρα ήταν που πραγματικά πονούσα. Κοίταξα τριγύρω μου. Ήμουν στο σωστό σπίτι, τίποτα όμως δεν ήταν πια στη θέση του. Τότε την είδα. Υπήρχε μια τρύπα ακριβώς κάτω από την τηλεόραση...το DVD είχε κάνει φτερά. 
Ωχ τι άλλο να έκλεψαν;
Κάποιος είχε παραβιάσει το δικό μου σπίτι είχε ανακατέψει τα πράγματα τα δικά μου, της γυναίκας μου και των παιδιών μου. 
Εαν αυτό σας έχει συμβεί ποτέ, σίγουρα δεν ξεχάσετε αυτό το συναίσθημα.
Ήταν απαίσιο και είναι ακόμη απαίσιο! Ένοιωσα ατιμωμένος... προσωπικά παραβιασμένος, οργισμένος και δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για αυτό!
Έτσι αισθανόμαστε όταν κάποιος μας κλέβει!
Και αυτά είναι τα συναισθήματα όταν κάποιος κλέβει απλώς και  μόνο υλικά αντικείμενα!
Φαντασθείτε πόσο περισσότερο ταραγμένοι, οργισμένοι και ανήμποροι αισθανόμαστε εάν κάποιος έκλεβε κάτι τόσο προσωπικό όπως τα όνειρα μας!
Και αυτό ακριβώς έχουν κάνει! Κάποιος καλύτερα, ένας μεγάλος συρφετός από κάποιους έχει κλεψει το Όνειρο! Ακριβώς κάτω από τις σκληρά εργαζόμενες μύτες μας! 
Μας έχουν ληστέψει τις ελπίδες, τα όνειρα, το μέλλον και είμαστε περικυκλωμένοι από ένα συρφετό απατεώνων που κυκλοφορούν ασύδοτα και πλουτίζουν εις βάρος μας!
Που θέλω να καταλήξω; Μην τους αφήνετε! 
Μην τους δίνετε κομμάτι της ψυχής της δικής σας και της οικογένειας σας! 
Το 2012 κάντε κάτι για τον εαυτό σας. Ξεκινήστε να ονειρεύεστε! Και τότε θα δείτε το πρώτο φως στο τούνελ που κάποιοι αριστοτεχνικά έφτιαξαν για να μας βάλουν μέσα! 
Καλή Χρονιά Αγαπητοί φίλοι,
Με εκτίμηση,
"Ο Εμπιστευτικός"