Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Λάκης Γαβαλάς: «Με χτυπάνε επειδή είμαι επώνυμος. Ας με σταυρώσουν»

Λάκης Γαβαλάς: «Με χτυπάνε επειδή είμαι επώνυμος. Ας με σταυρώσουν»Ο Λάκης Γαβαλάς βιώνει μια πολύ δύσκολη κατάσταση το τελευταίο διάστημα εξαιτίας των χρεών του στο δημόσιο.
Μέχρι και σύλληψη με χειροπέδες και παραμονή σε κρατητήριο έζησε ο γνωστός σχεδιαστής.

«Εγώ πλέον δεν έχω επόμενη μέρα. Δεν ξέρω τι μου ξημερώνει. Ζω την κάθε μου μέρα σαν να είναι η τελευταία. Δεν πρέπει να καταδικαστώ εγώ, αλλά διάφοροι υπεύθυνοι, που μπορεί να είναι ακόμη και μέσα από την εταιρία μου. Όμως χτυπάνε εμένα που είμαι επώνυμος. Ας με σταυρώσουν. Αλλά τι καλό θα γίνει στην Ελλάδα, αν με εξαφανίσουν, έπειτα από 30 χρόνια πορείας; Τι θα κερδίσουν; Αν με εξαφανίσουν, δεν πρόκειται να πάρουν τα λεφτά τους. Ενώ αν με αφήσουν σε ηρεμία, μέσα στο πλαίσιο του νόμου, θα παλέψω για να τα καταφέρω. Έχω αντάλλαγμα, υπάρχει τόση περιουσία, ας μου τα πάρουν όλα. Δεν με νοιάζει αν πεθάνω στην ψάθα. Δεν γίνεται, όμως να ασχολούνται με το αν βγαίνω και πού πάω», δήλωσε στο People.
ΠΗΓΗ: gossip-tv.gr