Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Η Κατερίνα και οι…Γερμανοί [φωτο]



Η Κατερίνα και οι…Γερμανοί [φωτο]
Μπορεί οι Γερμανοί να αντιμετωπίζουν με σκεπτικισμό του Έλληνες το τελευταίο διάστημα, όμως σίγουρα δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα με την Κατερίνα Στικούδη.
Η σέξι Κατερίνα, ταξίδεψε παραμονή Χριστουγέννων για τη Γερμανία και τραγούδησε για τους Έλληνες στην Κολωνία και βέβαια κέρδισε τις εντυπώσεις πως θα μπορούσε βέβαια να γίνει διαφορετικά.
«Είναι η πρώτη φορά που επισκέπτομαι τη Γερμανία και ήμουν πολύ χαρούμενη, γιατί στο ταξίδι μου είχα την ευκαιρία να έχω μαζί μου την καλή μου φίλη Ρούλα Ανέστου». Αυτά δήλωσε στο περιοδικό ΟΚ! η τραγουδίστρια η οποία σύμφωνα με πληροφορίες οι οποίες δεν έχουν επιβεβαιωθεί ενδεχομένως να λάβει μέρος στο «Just the 2 of Us» – αν αυτό βγει στον αέρα – ως τραγουδίστρια αυτή τη φορά καθώς η συμμετοχή της στο πρώτο είχε κάνει τη διαφορά.