Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ: "Λίγη ντροπή ρε παιδιά..."

Για μία ακόμη φορά το συγκεκριμένο ΤΕΙ μας απασχολεί.
Δημοσιέυουμε επακριβώς το e-mail  που μας έστειλε αναγνώστης:
"Σας στέλνω αυτό το e-mail με σκοπό να διαμαρτυρηθώ για την κατάσταση που επικρατεί στο τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών στο ΤΕΙ Σερρών.
 Πιο συγκεκριμένα εγώ βρίσκομαι στο 14ο εξάμηνο των σπουδών μου και έχω ολοκληρώσει τα μαθήματα καθώς επίσης την πρακτική και την πτυχιακή μου. Ο λόγος που δεν πέρνω πτυχίο είναι το αιώνιο πρόβλημα του τμήματος που λέγεται Λειτουργικά Συστήματα ΙΙ Εργαστήριο. 
Στην τελευταία εξεταστική εδωσα με άλλους 475 φοιτητές, εκ' των οποίων πέρασαν οι 120 ποσοστό πολύ μικρό, καθώς στο μάθημα αυτό  υπήρχε η πρωτοφανής αρνητική βαθμολογία 0,25(!)
Το αστείο όμως ακόμα δεν σας το είπα... Εγώ μαζί με όλους όσους κόπηκαν που βρίσκονται λίγο πολύ στην ίδια κατάσταση με μένα, υποχρεούμαστε από το νέο νόμο να δώσουμε ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ, τον Φεβρουάριο 2013!
Το θέμα πήγε στο Συμβούλιο ΤΕΙ το οποίο το έκανε δεκτό, έγινε Συλλογή Υπογραφών από τους φοιτητές και... μαντέψτε οι καθηγηταράδες του τμήματος το απέρριψαν!
Και εγώ ρωτάω τώρα: 
-ΠΟΙΟΣ θα πληρώσει τα σπασμένα για τον χρόνο που χάνουμε;
-ΓΙΑΤΙ το θέμα αυτό απορρίπτεται και άλλα θέματα που είναι φανερά παράνομα τα επιτρέπουν;
-ΓΙΑΤΙ μας ακύρωσαν παράνομα τις εργασίες που είχαμε κάνει;
-ΓΙΑΤΙ διδάχθηκαν μόνο 6 από τα 10 εργαστήρια που προβλέπετε;
-ΓΙΑΤΙ επιτέλους δε θέλουν να βρουν μια λύση στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί το τμήμα;
-ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί που θα κρίνουν το δικό μου μέλλον, και άλλων τόσων για να το παίξουν κάποιοι, και γιατι τελικά διδάσκουν στο ΤΕΙ Σερρών την στιγμή που είναι τόσο καλοί καθηγητές;
Τους σιχαθήκαμε όλους εκεί μεσα.... Γιατί η μάρκα του laptop, δεν κάνει τον καθηγητή την στιγμή που δεν μπορεί να προφέρει μια λέξη...
Καθηγητές δεν είναι... Περιμέναμε να είναι τουλάχιστον άνθρωποι.....
Λίγη Ντροπή ρε παιδιά... Λίγη Ντροπή...''

Αναγνώστης
Εκ' μέρους ομάδας φοιτητών 
τμ. Πληροφορικής & Επικοινωνιών