Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Το… «κουνελάκι» από την Τουρκία που θα κλέψει καρδιές και στην Ελλάδα

Το… «κουνελάκι» από την Τουρκία που θα κλέψει καρδιές και στην ΕλλάδαΟνομάζεται Εμινέ Γεσίρ και στέφθηκε Playgirl στον διαγωνισμό Playmate το 2011.
Αυτά μπορεί να έγιναν στην Τουρκία, όμως σύντομα θα απασχολήσει και τα ελληνικά ΜΜΕ με την συμμετοχή της με πρωταγωνιστικό ρόλο μάλιστα σε ελληνοτουρκική παραγωγή.

«Δεν μπορώ ακόμη να πιστέψω τι μου έχει συμβεί. Ο Moustafa Altioklar είναι από τους πιο καταξιωμένους σκηνοθέτες. Μου έκανε πρόταση να παίξω στη νέα ταινία που ετοιμάζει. Μου είπε ότι θα έχω πρωταγωνιστικό ρόλο και είμαστε στη φάση των συζητήσεων γιατί τον Μάιο θα ξεκινήσουμε τα γυρίσματα» δήλωσε το γνωστό μοντέλο στην «Espresso» και πρόσθεσε: «Η συγκεκριμένη ταινία θα έχει να κάνει με έναν Τούρκο που θα ερωτευτεί μία Ελληνίδα. Μου άρεσε πολύ αυτή η ιδέα, είναι η πρώτα φορά που θα παίξω και έχω πολύ άγχος».
tsantiri.gr