Μέσα δε σε ένα χρόνο, το Facebook διπλασίασε τον αριθμό των μελών του, τα οποία πλέον φτάνουν τα 400 εκατομμύρια, σύμφωνα με τη μελέτη που πραγματοποίησε η εταιρεία Hitwise και στην οποία αναφέρεται επίσης ότι η επισκεψιμότητά του τριπλασιάστηκε μέσα σε ένα χρόνο, ενώ από κοινού οι ιστοσελίδες Google και Facebook αντιστοιχούν στο 14% των συνολικών επισκέψεων στις HΠΑ.
"Η πραγματική αξία του Facebook, αλλά και γενικότερα των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης, καθίσταται πλέον σαφής στους ειδικούς", σχολιάζει ένας αναλυτής τον οποίο επικαλούνται οι Financial Times.