Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Είχα 4 χρόνια σχέση με παντρεμένο»

Πηνελόπη Αναστασοπούλου: «Είχα 4 χρόνια σχέση με παντρεμένο»
Kαλεσμένη στην εκπομπή «Βράδυ» του Πέτρου Κωστόπουλου βρέθηκε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου.

Η συζήτηση ξεκίνησε με τη γνωστή ηθοποιό και τραγουδίστρια να μιλάει για τον χωρισμό που της κόστισε αρκετά λίγο πριν ξεκινήσει την προετοιμασία της για το Dancing On Ice: «Δεν ήταν Αμερικάνος, ήταν Έλληνοαμερικάνος. Δεν ήταν αυτός ο λόγος όμως που χωρίσαμε. Σταμάτησα για λίγο καιρό να έχω πίστη στους ανθρώπους. Δεν ήταν το πρόβλημα ερωτικό, ήταν ανθρώπινο. Έπεσα σε μια λούμπα περίεργη αλλά έχω βγει πολύ δυναμικά».
Η Πηνελόπη Αναστασοπούλου, αποκάλυψε μάλιστα πώς λειτουργεί στην προσωπική της ζωή:«Είμαι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που δείχνω. Είμαι πολύ παραδοσιακή γυναίκα» ενώ τόνισε: «Όταν είναι να έρθει αυτός που πρέπει, θα έρθει, μην ανησυχείς».
H ίδια δεν δίστασε να αναφερθεί και στη σχέση της με την απιστία: «Δεν μου αρέσουν τα κέρατα»λέγοντας: «Έχω ρίξει κέρατο αλλά το είχα πει. Είχα προειδοποιήσει αν συνεχίσεις να μην με σέβεσαι … Πάντως όταν το κάνεις αισθάνεσαι άβολα, εγώ τουλάχιστον» ενώ αποκάλυψε: «Έπαθα χοντράδα σε σχέση μου αλλά έφυγα κυρία. Ήμουν για αρκετά χρόνια κιόλας με κάποιον που ήταν αθλητής, δεν ήταν Έλληνας ούτε αυτός, ο οποίος μου είχε κάνει και πρόταση γάμου, και ήταν ήδη παντρεμένος. Και εγώ για τέσσερα χρόνια δεν το ήξερα […] Οι μεγαλύτεροι άντρες από μένα, με έχουν πληγώσει. Οι μικρότεροι με προσέχουν».