Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Ειρήνη Μερκούρη: «Έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στον Θεό»


Ειρήνη Μερκούρη: «Έχω εναποθέσει τις ελπίδες μου στον Θεό»Η γνωστή τραγουδίστρια Ειρήνη Μερκούρη περνά δύσκολες ώρες, αφού εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε νοσοκομείο, μετά την επέμβαση στην κοιλιακή χώρα στην οποία υποβλήθηκε πριν λίγες ημέρες.
Εμφανώς καταβεβλημένη αλλά και φοβισμένη σε τηλεφωνική επικοινωνία με την εκπομπή «Πρωινή Μελέτη» αποκάλυψε πως περιμένει να αποτελέσματα της βιοψίας εναποθέτοντας τις ελπίδες της στον Θεό.

«Είχα πόνους δέκα μέρες στην κοιλιά. Συνεχόμενους πόνους σε όλη την κοιλιά. Κάποια στιγμή δεν άντεχα άλλο, γιατί είχα αλλάξει χρώμα, είχα τάση για εμετό συνέχεια και ό, τι έτρωγα δεν μπορούσα να το κρατήσω.
Και είπα κάποια στιγμή να πάω να δω τι γίνεται. Είμαι από την περασμένη Τετάρτη μέσα… Στην αρχή νομίζαμε ότι είναι μια απλή δυσκοιλιότητα, αλλά δεν ήταν μόνο αυτό. Έπρεπε να γίνει χειρουργείο κατευθείαν, το οποίο κράτησε τρεις ώρες. Περιμένουμε να βγουν κι άλλες εξετάσεις για να δούμε τι είναι ακριβώς. Κάνω ήδη μια φαρμακευτική αγωγή και σήμερα είμαι λίγο καλύτερα»,
«Αφαίρεσαν κάτι και πρέπει να βγουν οι εξετάσεις για να δούμε ακριβώς… «Το έχω αφήσει στον Θεό όλο αυτό. Λέω «Θεέ μου, απλά βάλε το χέρι σου«».